Nissan Leaf 2018 року: Майбутнє поза конкуренцією

Nissan Leaf - найбільш продаваний електрокар в світі
Автоогляд
06 Травня, 2019

Те, що в другому поколінні Nissan Leaf отримає новий дизайн і начинку, – вже не новина: шанувальники цієї моделі бачили її в Інтернеті в новому вигляді і чекали її появи в Україні. І ось новий Nissan Leaf 2018 року випуску тут, у нас. Наскільки він хороший і чи варто він того, щоб його купити?

Дизайн: Ознаки породистості

Nissan Leaf - самый продаваемый электрокар в мире

Nissan Leaf – найбільш продаваний електрокар в світі

Перше покоління Nissan Leaf у різних людей викликало змішані почуття. Одні вважали його не дуже привабливим. Інші звикали до його зовнішності дуже швидко, тому що ходові характеристики і комфорт були настільки приголомшливими, що зовнішність ставала другорядною та ще на тлі майже нульових витрат на енергію. І всякий, спершу скривившись і спробувавши проїхати на Leaf пару кілометрів вперше, тут же приходив в подив і захват. Динаміка розгону цієї машини зводила їх з розуму. Майже всі як один задавалися питанням: вона правда така або нам це приснилося? Як вона це робить?

Але, як би там не було, у першого Leaf дизайн був оригінальний. Справедливості заради варто сказати, що якщо комусь і здавалося, що у нього була ще й не зовсім ниссановская зовнішність, то це теж було помилкою, адже екстер’єр віддалено нагадував Nissan Micra попереднього покоління: округлі форми, численні вигини, м’які лінії, нетипово масивна , хоч і органічно вписується в пропорції всієї машини оптика попереду.

Ви можете купити Nissan Leaf 2018 у нашому автосалоні

Статистика продажів першого Leaf по всьому світу лише підтвердила, що задум дизайнерів був вдалим. За деякими оцінками, Nissan Leaf займає перші рядки в рейтингу не тільки продажів, а й задоволеності водіїв. Той, хто сів за кермо електрокара, більше не сідає в машину з двигуном внутрішнього згоряння. І Leaf тут безперечний лідер водійських симпатій.

Проте, шанувальники моделі чекали редизайну. Зміни напрошувалися самі собою, щоб відчути дорослішання моделі, її дозрівання і перехід на більш високий якісний рівень.

Перші і наступні огляди Nissan Leaf 2018 року говорили про те, що ці очікування виправдалися повною мірою.

Nissan Leaf спереди

Qashqai або Leaf?

Друге покоління електрокара Leaf без сумніву має всі фірмовими і дуже явними рисами канонічного Nissan, але на цей раз по зовнішності дуже тяжіючи до кросоверу Qashqai, якщо уважно до нього придивитися. На спорідненість Leaf з Qashqai вказує і вид спереду, і ззаду, де у Leaf тепер немає масивної оптики і немає довгих вертикальних стоп-сигналів, як було раніше. До того ж кермо тут такий же як в Qashqai – прозорий натяк на те, з ким ви маєте справу. C Nissan.

Передняя панель Nissan Leaf 2018

Передня панель Nissan Leaf 2018

Насправді Leaf тепер органічно вписаний в весь новий модельний ряд Nissan, в якому стоїть не тільки Qashqai, а й ще один переосмислений автомобіль – X-Trail. Досить подивитися всім трьом моделям в обличчя, ми стане зрозуміло, що перед нами – сім’я.

Nissan Leaf 2018

Leaf

Nissan Qashqai 2018

Qashqai

Nissan X-Trail 2018

X-Trail

Але не будь Leaf електрокаром, все одно про нього можна сказати, що це машина «про щось ще». Про що ж? Наприклад, про Японію. Закрийте очі і уявіть новий Leaf 2018 року на мерехтливої рекламою вулиці Токіо, і ви зрозумієте, про що мова.

Відтепер Leaf – це хай-тек в чистому вигляді. А в еру високих технологій найбільшу цінність представляють не статус, не рівень доходів, не пів і не зовнішність, а особистість.

Интерьер Nissan Leaf 2018

Інтер’єр Nissan Leaf 2018

За кермом нового Leaf однаково респектабельно виглядатимуть чоловіки і жінки будь-якого віку. Домогтися такого ефекту в автомобільній промисловості не так вже й просто. Маркетологи автопрому вже багато років знають, яку машину ви купите в 25 років, яку в 40 і яку в 50. Nissan зробив машину поза віком, поєднавши агресивну юнацьку і благородну, зрілу зовнішність в одному автомобілі.

Глянцеві вставки в задніх стійках даху не роблять цей електрокар гламурним, але надають йому ледве помітного лиску. Навіть недосвідчена спостерігач зрозуміє, що перед ним не ботанік, вічно плетуться в правому ряду, що не мажор, який не знає кордонів, а самодостатня вольова особистість нового, цифрового покоління, яка отримує найкраще і при цьому позбавлена ​​синдрому споживання. «Відтепер Leaf – це хай-тек в чистому вигляді»

Інтер’єр теж змінився: з нього зникли округлі дворівневі приладові панелі на передній консолі, які були такими, щоб поєднуватися з округлими і звивистими зовнішніми формами першого Leaf. Тепер панель приладів виглядає більш строго і традиційно, вона зібрана в одному моніторі, що прекрасно поєднується з новим екстер’єром. І так повинно бути.

Передняя панель Nissan Leaf 2018

Додамо до цього м’який пластик, приємні тканини і висока якість збірки, і можна відчути себе в номері дорогого ультрасучасного готелю, тільки весь цей готель ваш повністю за ціною в 40 тис. Доларів (в середній комплектації).

Дизайнери постаралися не обривати зв’язок з попереднім Leaf, залишивши панель управління кліматом такий же, яким вона і була: у формі метелика. Таким же залишився джойстик трансмісії. Ці дві деталі, мабуть, і не потрібно було міняти, тому що вони вдалі. У компанії Olmaks, продавця електрокарів, відзначають: з поведінки клієнтів зрозуміло, що деякі звичні дрібниці дороги шанувальникам моделі. Так що якщо з другого Leaf відразу ж пересісти в перший або навпаки, стане очевидно, що цей автомобіль піклується не тільки про оригінальність, але і продовження роду надовго і всерйоз. Іншими словами, це – породистий автомобіль 21 століття. Що не дивно з такими батьками, як Nissan.

Nissan Leaf коробка переключения передач

Nissan Leaf коробка перемикання передач

Навіть при таких значних змінах досить подивитися на новий Leaf в профіль, і ви дізнаєтеся в ньому старшого брата. Вам же знайоме це відчуття, коли ви бачите двох людей, одного з яких знаєте добре, а другого – немає, але не можете зрозуміти, кого незнайомець вам нагадує? А потім раптом вам повідомляють: «Це мій молодший брат». І ви буквально викрикував: «Точно! Як ви схожі! »При цьому старший – брюнет і носить просту непомітний одяг, а другий шатен і одягається суворо. Так сталося і з двома Leaf-ами.

Nissan Leaf 1 поколения

Nissan Leaf 1 покоління

Двигун і батарея: Більше ходу

Nissan Leaf 2018 року – могутніше, і його пробіг на одному заряді – більше, ніж у попередника. Власне, це все, що варто знати про цю машину, щоб прийняти рішення про покупку. Втім, ні, не все.

Технології розвиваються настільки стрімко, що новий винахід в очах користувачів втрачає актуальність вже до вечора. Ще вчора пробіг на одному заряді в 130 км викликав посмішку, а вже сьогодні збільшений запас ходу в 300-400 км і більше тільки розігріває апетит. Всі хочуть більшого і прямо зараз.

Leaf теж прогресує. І якщо раніше ще щось стримувало автолюбителів від його покупки, то тепер головна перешкода усунуто: з Києва практично в будь-яку точку України можна доїхати з однією-двома зарядками по шляху. Згідно вимірювального циклу NEDC (NEW EUROPEAN DRIVING CYCLE), Leaf 2018 року може проїхати на одному заряді 378 км.

З урахуванням того, що з 20 до 80% батарею можна «накачати» в середньому за одну годину, можете вважати це двома зупинками пообідати в дорозі і випити кави. І, напевно, не варто занадто багато поширюватися про те, що поки власник Leaf обідає в кафе заправного комплексу і платить тільки за обід, що сидить за сусіднім столиком власник бензинової машини заплатить ще й за паливо.

«Згідно з вимірювального циклу NEDC (NEW EUROPEAN DRIVING CYCLE), Nissan Leaf 2018 року може проїхати на одному заряді 378 км»

Leaf і раніше динамічний – від 0 до 100 км / год розганяється за 7,9 секунди. Він не тільки першим доїде до наступного світлофора, але додасть впевненості при обгоні – електроніка «думає» і приймає рішення блискавично. У момент, коли настрій вимагає «дати жару», похуліганити (дуже в міру) і немає необхідності економити заряд батареї, можна трохи більше звичайного втопити в підлогу педаль акселератора, і ви відчуєте то відчуття, якого не дає більшість інших машин – вас приємно втисне в сидіння.

Навіть у базовій комплектації Leaf оснащений 150-сильним двигуном на 110 кВт (в минулій версії – 80 кВт, 109 к.с.). І вже тільки за цими показниками він з зухвалою посмішкою на обличчі махає ручкою своїм найближчим конкурентам, що залишаються позаду.

Основні характеристики Nissan Leaf 2018 року

Мощность двигателя, л.с. 150
Емкость батареи, кВт/часов 40
Крутящий момент, Нм 320
Время зарядки, ч. 7
Разгон до 100 км/ч, сек. 7,9
Запас хода, км. 378
Цена, тыс. $40

Управління: Одна педаль замість трьох

Досвідчені автолюбителі, коли сідають за кермо прекрасно керованою машини, говорять про неї, що вона «добре збита». В тому сенсі, що вона впевнено і без додаткових зусиль тримає дорогу, навіть не рівну, і також впевнено – без дратівливих нахилів – входить в повороти. Leaf володіє цими якостями і при цьому він м’який на ходу.

Все-таки інженери правильно подумали про те, що цей автомобіль повинен приносити радість не тільки тому, хто за кермом, а й тому, хто сидить позаду. Сбітость і м’якість ходу тут налаштовані якнайкраще. Навіть короткий тест-драйв Leaf 2018 року, який ми провели завдяки компанії Olmaks, це підтвердив з перших метрів.

З цієї причини, а також завдяки зручним крісел і достатності місця для кожного, хто сидить в Leaf, далекі переїзди не стомлюють. З Leaf не виходять, підпираючи разболевшегося поперек.

Але куди цікавіше інше: тут з’явилася функція e-Pedal. Відповідна кнопка розташована поруч з джойстиком трансмісії. Натиснувши на неї, ви в долю секунди отримаєте автомобіль, який управляється однією педаллю. Як це?

e-Pedal

e-Pedal

Якщо в авто з традиційною механічною коробкою передач є три педалі – акселератора, гальма і зчеплення, а в машині на «автоматі» – дві педалі (без зчеплення), то в Leaf можливо використовувати тільки одну педаль – акселератора. І навіть для гальмування.

Опція e-Pedal грає дві ролі одночасно: полегшує управління машиною, гальмуючи автоматично, коли водій не тисне на «газ». Навіщо? Щоб активувати процес рекуперації, тобто заряджати батарею під час гальмування. Цей режим буде до речі під час їзди по місту, особливо в пробках.

Сила такого автоматичного гальмування становить відчутні фізично, але цілком комфортні для самопочуття 0,2 G.

Говорячи просто, G – це тиск на людину з силою, рівною його основній своїй масі. Тиск 1G – це наше природне стан, завдяки якому ми стоїмо на двох ногах, нас не зносить сквозняком і не притискає до землі, і ми відчуваємо себе добре.

А, наприклад, астронавт, що стартує з Землі, відчуває тиск 10G. Маючи в звичайній земного життя вага в 90 кг, при такому навантаженні він буде відчувати себе 900-кілограмовим неповоротким звіром. До того ж це боляче. Автогонщикові, що входить на великій швидкості в крутий поворот з перевантаженням в 3G, то теж несолодко.

Але 0,2G – це рівно стільки, щоб ваше тіло і мозок відчули і зрозуміли, що хтось ніжними руками вас акуратно уповільнює, щоб ви не впали. І Leaf включає задні стоп-сигнали, щоб ваше гальмування бачили що йдуть вам услід. Ви ж при цьому просто відпустили педаль акселератора. І все.

«Натиснувши на кнопку e-Pedal, ви в долю секунди отримаєте автомобіль, який управляється однією педаллю»

Відпустіть педаль незадовго до загорівся червоним світлофора, і e-Pedal автоматично почне вас легко гальмувати до повної зупинки. Якщо водій буде бачити, що гальмівний шлях занадто довгий, в останній момент він може сам допомогти системі зупинитися там, де йому потрібно. І якщо до того часу червоне світло змінився зеленим, просто піддайте газу. А поки машина вас пригальмовувала, батарея поповнилася зарядом.

Нарешті, в передній частині цього електрокара вбудовані датчики, які сигналізують про наближення перешкоди. І тоді машина зупинить вас саме там, де це буде безпечно.

Передняя панель Nissan Leaf 2018

Передня панель Nissan Leaf 2018

Ця система називається ProPilot Assist. Вона вміє також автоматично утримувати на дорозі ряд і паркуватися без активної участі водія.

One more thing

Apple и Стив Джобс

Знаменита фраза Стіва Джобса «One More Thing»

Швидше за все, це мало хто помітить або оцінить, але є ще кілька речей, яких ніхто не чекав. Але вони є. І це хороші речі.

Машина збільшилася в довжину в порівнянні з першою версією на 45 мм (до 4490 мм) і стала трохи ширше – на 20 мм (1790 мм). Ці крихітні міліметри не зробили салон готельним номером з двоспальним ліжком King Size, він рівно такий, яким і повинен бути в машині такого класу. Але тепер сидить поруч пасажирам точно не доведеться тертися плечима, а в спинах тих, хто сидить попереду, не будуть стирчати гострі коліна сидять ззаду.

Ця мікроскопічна розтяжка в довжину і ширину збільшила обсяг багажника з 370 до 435 л.

У електромобілі Nissan Leaf 2018 року за кришкою зарядного модуля знаходиться не один роз’єм для зарядного пристрою, як багато хто чекає і як прийнято у інших виробників, а два.

Перший розрахований на звичайну зарядку, другий – на прискорену, якій інженери, втім, рекомендують не зловживати: з її допомогою в екстреному випадку вам знадобиться до 30 хвилин, щоб довести заряд до 80%. Але не всі випадки екстрені, оскільки точок зарядки в Україні стає все більше і більше, зараз вони обчислюються тисячами.

Електронна панель приладів не тільки перестала бути двоповерховою, вона ще отримала монітор з відмінним разрешеніем.Ето НЕ ретина-дисплеї від Apple, але очам буде неймовірно приємно.

Сенсорний екран в центральній частині передньої консолі на подив швидше, ніж у багатьох «бензинових» конкурентів, а також машин вищого класу і більш високої цінової категорії. І це підкуповує, бо після дотику до монітора проходить не пара наданих секунд, а менше секунди, і це легке пригальмовування фактично виконує функцію анімації, яку водій бачить навіть боковим зором і розуміє, що інформація на 7-дюймовому моніторі змінилася.

Та сама «метелик» – блок управління кліматом – не “перелетіла» в мультимедійну систему, що можна побачити в моделях інших марок. І це на щастя не тільки тому, що цей вдалий дизайнерський елемент залишився і в Leaf 2018 року, а ще тому, що під час їзди не доведеться судорожно і з небезпекою попадання в аварію дивитися на монітор з такими думками: «Господи, та як же тут змінити напрямок повітря ?! ». Мультимедійна система тут проста, як смартфон, і дасть все, що потрібно: подивитися карту, послухати радіо, прийняти дзвінок. Але вона не буде напружувати свою надмірну функціональністю.

«Сенсорний екран в центральній частині передньої консолі на подив швидше, ніж у багатьох« бензинових »конкурентів, а також машин вищого класу і більш високої цінової категорії»

Так що з цього було Оne more thing? Ось що.

В Україні, нарешті, з’явився Apple Pay на радість тисяч людей цифрової епохи. Але немає Apple CarPlay. Точніше його не було до тих пір, поки не з’явився новий Nissan Leaf.

Nissan дає можливість управляти своїм майбутнім прямий зараз, незважаючи на конкурентів. 17-дюймові литі диски додаються, але це не настільки глобальна тема для обговорення.

Ах да! І Android Auto теж.

Наступні статті:


замовити TEST-DRIVE Замовити дзвінок